kimberlysuchomel

Alla inlägg under januari 2010

Av kimberlysuchomel - 31 januari 2010 15:58

snabbt inlägg,

kom nyss hem från matchen, vann med 22-18.

hata verkligen vadstena, värsta hymper laget & tränarna ska vi tala om...

kändes iaf grymt skönt med en vinst :D

nu ska jag hoppa in i duschen & så får vi se vad som händer sen;*

blogyoulater/kimberlyyyy

;*

Av kimberlysuchomel - 30 januari 2010 22:21

tjeeeena §§§§§

om nån ville veta så har jag fett tråkigt :D

tror jag ska måla naglarna snart :M

imorgon äre match mot vadstena, tagga tagga tagga !

pusssss/kimberlyy

Av kimberlysuchomel - 30 januari 2010 17:40

vann mot lindesberg med 22-13 :D

nu sitter jag och kollar på vart man kan pierca sej i naveln och va under 15.

d fanns nått ställe i örebro som jag kollar på nu men jag vet inte hur gammal man måste va där .

jag och bellla ska iaf pierca oss snart, hopppas vi på iaf :D

men vi måste göre i april maj så d inte krockar med handbollen för d gör nog ont att spela handboll i början när d läker...

ikväll blir det nog en  hemma kväll, robinson final;o

fast robinson suger, kollar aldrig på d längre men ikvälll ska jag nog gö d ;)

blogyoulater/kimberlyyy


  

jagvilljagvilljagvill :D

Av kimberlysuchomel - 29 januari 2010 22:11

jag va med på hela träningen ,hihi:D

d gjorde ont och så men men sånt får man väl stå ut med? ;p

imorgon blire att spela mot lindesberg .

jag och ellen ska nörda film i bilen som vanligt :M

sen på söndag har vi match mot vadstena hemma .

nu ska jag inte göra nått alls för d finns ingenting att kolla på på tv så d blir nog datan .

bloggyoulater/kimberlyyyyy

Av kimberlysuchomel - 29 januari 2010 14:51

hejjjjjsan :DDD


nyss kommit hem från skolan.

hade nå jävla bip test på gympan och d gick sämst!

fisk iaf mvg så d var ju bra...

ikväll blire träning och i helgen ska jag,förhoppningsvis, spela två matcher:D

om bara min rygg kan bli bra snart ;o

får väl se hur d går på träningen ikväll.

pusssss/kimberlyy

Av kimberlysuchomel - 28 januari 2010 07:38

sry för dålig uppdatering...

va faktiskt med lite ändå på träningen igår, sprang och sen gjorde jag massa övningar.

ska snart dra t skolan sen blire ner på stan m filippaälskliing!

sen ska jag äta på pizza hut med familjen.

juste, jag har utvecklingssamtal idag också-.-

kul lr inte...

blogggar mer ikväll;*

pussss/kimberlyy


Av kimberlysuchomel - 26 januari 2010 20:03

blir ett snabbt inlägg,

har pluggat typ sen jag kom hem.

får ju inte träna så jag följde med mamma till hälla

kom nyss hem därifrån.

ska väl plugga ännu mer nu, jag hatar verkligen so!

imorgon ska jag och david jobba i matsalen & efter skolan ska jag färga håret :)

ha d gött alla !


puuussss/kimberlyy

Av kimberlysuchomel - 25 januari 2010 17:28

säger som jocke, tja tja bloggen :DD


skola-bara trååååk!

hem läxaläxaläxa, prov på onsdag men jag orkar verkligen inte plugga till d.

gjorde bara massa annan läxaz ;s

på onsdag ska jag äntligen färga håret :D

mitt hår är verkligen hur fult som hellst, men jag hoppas på en förbättring!

min rygg kan bara gå och hänga sej lr nått !

ikväll blir det tjejgrupp med fika och paket för maria fyller år, gratttis!

ska försöka plugga lite iaf innan gården...

pusssss/kimberly


  

Ovido - Quiz & Flashcards