kimberlysuchomel

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av kimberlysuchomel - 3 maj 2010 20:16

 

jag älskar dej enormt mke, & som du själv alltid säger,

väsrldensbästahandbollstränare, hihi <3 

Av kimberlysuchomel - 3 maj 2010 20:08

ja ni ser ju rubriken, jag har inte kunnat gått

in på bloggplatsen.se . det stod att sidan inte kunde visas;s

mitt internet dampar, imorse gick det inte alls ;o

men nu är det fixat så nu är jag tillbaka ;D


typ vid ett drog jag hem från skolan, mensvärk ;(

jag kunde knappt stå upp, när jag kom hem

somna jag i soffan i typ två timmar så nu är jag spidad ;o

jag fick inte träna för daddy men jag känner att jag måste,

jag fick inte springa själv för mamma för jag hade hjärtsak

typ det slog as snabbt imorse & jag & mamma kanske skle

ut & gå men hon hade massa att fixaså jag får väl se hur jag

löser det här :D


& på måndag eller tisdag, då jävlar ...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards